nya tider....



FRIDA SA IDAG.... DET SOM INTE DÖDAR EN GÖR EN STARKARE.
Visst det har man ju hört förut men det kändes att höra det från henne....

så nu har jag bestämmt mig att från o med LÖRDAG så ska jag bara se de fina o positiva i allt.

imorgon är pappas begravning och jag tänker inte ens försöka vara glad.
det är en av de mest hemska jag har varit med om och jag är helt förstörd redan nu.

men från o med lördag ska jag inte hålla på att dalta o älta aker o ting
passar det inte mig så lämnar jag det.
vill jag inte så skiter jag i det
INGET MER RÖVKNULLANDE UTAN NU ÄR DET MIG DET HANDLAR OM
JAG SKA MÅ BRA VAD SOM ÄN KRÄVS.

lyckliga tider is coming

destinys berättar...




There's plenty of people
Who don't like me
But there's ten times more
Who love me and
I love myself


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback