hur?

Jag känner mig så otroligt sviken!

för ett halvår sen så åkte min såkallade vän till thailand och skulle gå ut o äta med en vän, jag skulle följa med.
samma dag som denna middag skulle vara så avbokad ejag för att jag inte orkade.

min såkallade vän sa upp bekantskapen med mig och sa att jag inte var en bra vän och att jag skulle tänka igenom om hon verkligen betydde nått för mig... allt för en missad middag

då säger jag såhör...
JAG HAR ALLTID STÄLLT UPP PÅ DIG...JAG LÄT DIG FLYTTA IN HOS MIG UTAN PROBLEM, jag o tamy trängde ihop oss för din skull för att du är min vän!

jag har alltid varit på DIN sida....när alla andra sagt att du var dum som åkte till tahiland osv har jag alltid stöttat dig!

och nu när du inte har haft några pengar hade jag helt utan besvär lånat ut vad du hade behövt för det är så vänner gör
När den där killen med kepsen behandlade dig illa så sa jag åt honom för att iINGEN behandlar min mikaela så som han gjorde.

det är så vänner gör!

Men vad har du gjot???
utan att måla upp mig som ett offer, för det är jag inte men
jag berättade för dig om mina matproblem och att jag inte kan äta utan att stoppa fringrarna i halsen..och du sa inte ett ord om det. 
du visste att det var jobbigt för mig....fan din kompis har ätstörningar o du sa inte ett ord om det.
du visst att jag gick hos en psykolog o att jag är svårt deprimerad men du valde att ignorera det o sa ingenting om det
o NU när min pappa har dött har du inte sagt ett ord om dte till mig
jag har int gjort någt fel och du har helt plötsligt bestämmt dig att jag inte är en vän. fast det är du som svikit mig igen o igen o igen
även fast du gjort allt så mot mig o nån nära till dig dog nu skulle jag krama om dig o beklaga sorgen!
för vad som än hänt har vi vart vänner hur läöngesom helst o jag skulle funnits där för dig när du verkligen behövde det.

så vem är det som har svikit vem egenligen????


jag behövde bara få ut mina tankar om detta.
jag förväntar mig inte att du ska förstå  för det tror jag inte att du vill....
jag har förstått att inte ser mig som en riktig vänn....hoppas bara att du en dag inser att jag var det.




som sagt....ville bara få ut alla tankar för jag känner mig verkligen riktigt sviken!

men nu är det väl över....

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vill Tamy kommentera mig blogg kan han göra det hur mycket han vill om han mår bättre av det, det gör inget för mig...



har aldrig sagt att det är du som är Dråsa men tack att du kollade upp det...men känner ingen där men tydligen så gillar folk att bara skriva elaka saker än bra saker på min blogg men det är ok....



beklagar ännu en gång över leffe annica! det vill jag att du ska veta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback