en sak som är underlig!!!!



Här om dagen så bokade jag och irene sj biljetter till hultsfred.... vi p0ratade om det o bestämmde tiderna tillsammans och så bokade hon från sin data....
men igår så kom jag på att det är nog bäst att vi bokar SJ BILJETTER INNAN DOM TAR SLUT så jag messar Irene för at fråga om jag ska boka dom.... då får jag till svar att vi redan har gjort det...
jag minns ingenting från det.

helt sjukt!
vi har pratat om det och till o med bokat biljetter och jag har ingetsom helst minne av det.
heeeelt sjukt!


MEN HULTSFRED är helst jävla sjukt...
jag, Irene och hultsfred i 4 dagar....kommer bli så avslappnande ch kul. Bara släppa loss. bara vara oss själva och inte bry sig om någon annan än oss själva.


jag har köpt rosa stövlar och så hittade jag en sked o gaffel i ett som var ihopfällbar i rosa! hehe
tält som vi ska ha är zebrarandigt i svart och vitt....
vi har designat rosa tröjor o t.shirtar till vår resa...=)) yess!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är fan bäst!

2010-05-10 @ 11:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback