............

Jag orkar inte med denna sandlådenivån....

Om jag är upprörd över någonting och säger det till dig och du tar åt dig kan du inte helt plötsligt bara vara sur på mig bara för att jag e sur på dig....det fungerar inte så. så gjorde man när man var liten. "Åh hon e sur på mig så ska jag vara sur på henne" det visar bara att du inget förstått....vad jag än säger och vad jag än gör så kommer du aldrig att förstå.
Men jag kan försöka...det jag menade med att du inte ska fråga om cafet var egentligen.....Jag vill inte att du ska fråga om något som du inte har med att göra.
fråga inte mig hur mycket vi säljer för...fråga ingen om cafet.
fråga inte mig nått om min ekonomi, det är min ensak och jag frågar inte DIG för jag vet att man inte gör så.
fråga inte mig och saker som är personliga. 
Lägg dig inte i allt!!!


Och sen en annan sak.
Att du tar upp pengarna nu när du vet att jag snart är abetslös...så lågt!

Jag vill inte prata eller höra nått från dig tills jag har betalat tillbaka. vill inte stå i skuld till dig. taack

Kommentarer
Postat av: Panilla

Hallå tjejan, tråkigt att läsa att ni är ovänner... Men ska inte lägga mig i, men tror inte hon menar något illa... Vi syskon e lite nyfikna av oss bara. E själv ovänn me min bror, han tycker att jag också e lite frågvis.. Men bara att vi bryr oss och är lite nyfikna av naturen, iallaf jag är de :) hoppas ni löser allt, håller en tumme. Ta hand om dig och lycka till me allt (lyckospark i baken) :P kram panilla

2009-05-11 @ 11:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback