Till DIG


Jag hoppas att du vet att om det finns nått jag kan göra för att få det bättre så gör jag det, vad som helst utan att tveka.
Vi e samma du och jag... vi är svåra att förstå sig på och vi känner saker helt utan anledning, eller så är anledningen väl gömd i alla fall. Och jag vet exakt hur du känner, Jag känner oxå. jag känner mig hopplös och konstig. jag känner mig missförstådd och bortglömd
Eftersom vi e lika så känns det svårt när du är ledsen. Jag vill att du ska vara glad och må bra precis heeela tiden. Jag vill ge dig solsken och skratt, jag vill ge dig nyponsoppa och glass jag vill ge dig allt du vill ha bara för att få dig glad.

Jag älskar dig!
Jag älskar dig!
Jag älskar dig!



DU, Det kommer att bli bättre!!!!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Antar att det inte är mig du menar!

2009-05-14 @ 09:28:56
Postat av: www.annic.blogg.se

nej precis det var ju inte du.

Lägg av och vara så löjlig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback