LIVET SUGER ÅSNEPUNG

Jag är så rädd för framtiden, jar är så rädd för framtiden, jag är så jääävla rädd för framtiden!!!

Nu ska vi sälja cafet och min panik börjar smyga sig på. eller den smyger sig inte, rättare sagt springer fram så fort den kan. Jag kan inte andas för att jag känner mig så stressad. Jag har inget att falla tillbaka på. Jag är ingenting och har ingenting. Jag är Annica med alla sina fel och brister. vem vill anställa mig? vem vill ha med mig att göra?

Jag har panik för att jag är rädd fär nya människor. Jag gillar inte nya människor. och vad jag än gör måste jag träffa nya människor. Jag vill inte vill inte

Jag känner att jag ska välkommna denna förändring som jag skulle ha gjort om jag var ett litet barn, jag ska gömma mig under täcket och aldrig visa mig igen. Jag ska ligga hemma och tycka synd om mig i all evighet. JA DET SKA JAG

Jag är vilsen, vet inte vad jag vill eller vad jag måste göra.


utöver det har jag bråkat med min syster. Hon förstår mig inte. när jag försöker berätta vill hon inte höra utan säger att jag tycker hon e dum. det tycker jag inte. men hon lyssnar aldrig
det här vill jag säga till DIG madde....

Jag vill inte höra tjat om cafet för jag vill inte tänka på det. Jag är arbetslös och utan framtid snart och du behöver inte påminna mig om det. och hur mycket vi säljer för och till vem vi säljer har du tyvärr inte med att göra. det är privat.

Och jag vill inte veta om du köper tvapparater eller xboxar eller nya soffor eller åker hit och åker dit. Jag förstår att du gör vad du vill med dina pengar men jag vill inte veta. du behöver inte skryta med din over the top lyx när jag är arbetslös......
Jag menar det inte på ett elakt sätt, jag är glad för din skull, men jag klarar inte det just nu. ok? jag vet inte ens hur jag ska kunna köpa strumpor eller betala hyran nästa månad och känner att det är lite jobbigt att lyssna på ditt xboxprat då. dessutom tycker jag att du kanske borde tänka över innan du handlar...... det är lätt att det går överstyr och sen sitter ni där. Ja madde jag tycker det är onödigt att köpa en större tv när man har två bra och fina platttv redan och jag tycker det är onödigt att slösa så som ni gör. Pengar växer inte på träd


skitsamma.... jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback