HUR JAG FÖRLORADE MIN OSKULD =P

Nej men inlägget innan stämmer inte. det var inte så jag förlorade min oskuld.  det är en bra historia, jag lovar!

det började såhär.en fest. i hagalund. hemma hos en kille jag känner  i huset mittemot mitt hus. Mikkis var självklart där, ja inte i rummet men ja ja.
den här killen är ingen jag gillar.han varbara så rätt just då, fin, manlig.gulligt ansikte och fint blont hår. nu tycker jag att han är ett stort skämt. men det spelar ingen roll, då var han perfekt.
jag var nervös. vi låg i någons brors säng. sängen var liten och trång. och jag var nervös. han kysste mig och hans händer var klumpiga och svettiga. jag var nervös. hans kompis knackade på dörren för att säga någon, jag var nervös. han lämnade dörren öppen, jag var nervös. Vi struntade i dörren och fortsatte, jag var nervös. allt var väldigt fint, jag var nervös , jag kommer inte ihåg så mycket egentligen, jag var nervös. efteråt låg vi i sängen, jag var nervös, vi skedade, jag var nervös, jag såg mitt fönster på andra sidan av gården, jag var nervös.  jag tänkte att de har var trevligt.                        jag var inte nervös längre.


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack så mycket!



Vilken snygg tatuering du har, vad eller för vem står den för? :)

Postat av: Beatrice, blivande mor -äntligen! ♥

Väldigt fin tatuering!

Har själv funderat på en tatuering just där du har, men för tillfället är det inte så aktuellt, då jag väntar barn.

2009-03-11 @ 12:05:13
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback