What's beef

Om du inte kan förstå så ska jag inte längre förklara.
Vad är det som är så svårt att förstå?
DU har inte ett eget cafe, en hund, och noll tid över till dig själv. DU ÄR LEDIG varje helg. du kan sjukskriva dig när du vill(du gjorde det hela veckan)
Jag är ledig en dag i veckan, vilket vanligtvis fylls med jobb i alla fall. jag har en hund jag måste gå ut med.

att du nedvärderar mitt slit och säger att du och jag har det lika svårt är jobbigt att höra. hur kan du ens säga nått sånt? du kan ju inte tro på det?

du lever i lyx. du är ledig
det är inte jag.....


men..,nej så är det väl inte?
det är väl bara så att jag är för lat för att träffa mamma? för ointresserad av henne?

Du vet inte alls vad jag går igenom.
vet du....


Att jag har livsångest.
att jag gråter nästn varje dag
att jag hela tiden är så trött så jag dör
att jag är orolig över mina matproblem
att jag känner mig sviken av mamma och pappa
att jag tänker på våldtäkten varje sekund av varje dag (Just nu)
att jag vill vara LEDIG i mer än en dag
att jag vill dricka vin hela dagarna
att jag är orolig över att jag inte ska vara med tamy hela mitt liv (vill)
att jag vill dö
att jag vill dö
att jag är för rädd för att leva
att jag tycker du är elak
att jag är elak och arg
att jag aldrig kan släppa saker från mitt förflutna
att jag hatar mitt liv'
att jag hatar mitt liv så oerhört mycket
att jag skiter i allt......

OCH NEJ MADELEINE DETTA ÄR INGEN TÄVLING.DET ÄR SÅ DET KÄNNS
WHAAAAT'S BEEF??!!!???!!??

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Gåsa du vet att jag finns för dig!! hoppas du vet att du alltid kan ringa mig oavsett dag eller tid på dygnet att jag alltid kommer om du behöver det!! och vi ska dricka vin hela sommaren! love u!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback