den rätta för annica.....



Jag har lite svårt att tro på kärleken och lyckliga för resten av livet och sånt trams.  Jo men visst finns det sånna som hittar en partner och lever lyckliga i alla framtid.....men allvarligt hur ofta händer det??
Jag menar...nu har jag hittat "den rätta" men om vi nån gång skulle göra slut skulle ju inte mina kompisar och min famlij eller jag kalla honom den rätta längre....för så är han ju bara ett ex som jag har slösat min tid på, eller?
Kanske är det så att jag har förlorat hoppet om den rätta för all framtid?
om någon jag kände skulle bli dumpad eller dumpa sin partner skulle man ju inte oja sig över att hon har missat chansen att leva med den rätta i all framtid, nej då heter det ju att han bara var nån skitstövel och snart kommer hon hitta den rätta.....

hur ska vi ha det?
är han den rätta eller inte?

Jag kan säga att.....tamy är den rätta. JUST NU.... och så som det känns nu för all framtid oxå. jag är 99%säker att vi kommer hålla i resten av våra liv.men jag ska inte lova för mycket, om han är otrogen eller vill ha mer frihet och lämnar mig så kan jag inte kalla honom den rätta längre.......

äh....bara massa traaamsss, men ni fattar vad jag menar va? jag tror inte det finns nån man kan kalla den rätta för heela livet. Livet ändras. människor ändras......Hur ska relationer kunna vara 100% då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback