Bättre tider.....

Pratade nyss med åZa i telefonen.....kom då på att jag skulle göra ett glatt inlägg,ett inlägg som innehåller saker jag tycker om eller som gör mig glad. Hmm, det är FÅ saker, det vill jag lova. Men nått bra och fint ska jag väl kunna säga.

Jag gillar.....

GLASS....Glass i alla former och smaker. =)
sommar och sol
min vovve
min familj
mina vänner
dricka vin med underbara människor
chips
godis
chips
diska, tvätta
chips
YES nya diskmedel
chips
att tamy håller om mig när vi sover (närjag vill)
chips
KAFFE

öeuhm....det finns massa mer seriösa saker jag gillar. men glass och chips är väldigt viktigt i mitt liv. Aaa och vin oxå


Jag gillar att gråta.....när gråten samlat på sig och man släpper ut allt...usch va skönt det är att gråta!
Jag gillar att lyssna på musik som får mig att känna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback