update


Det var ett tag sen jag bloggade. Jag har inte haft nått att skriva, eller det har jag ju egentligen aldrig men jag har inte haft tid eller ork. det har hänt mycket.
Vi har sålt vårt cafe. jag har börjat på ett nytt jobb.
Jag har försökt göra små ändringar inom mig...jag har försökt att lugna ner mig innan jag blir sådär ledsen och jag hr försökt att tänka rationellt innan jag flyter runt med mina tankar.
Jag har kännt att min livslust har gått på sparlåga, jag har vart väldigt deppig. jag undrar varför jag finns och vad jag är här för. jag är inte bra till nått.....känns det som.
men men....det är bättre nu!

Jag har provat mina tabletter och jag tror att dom börjar verka nu. det är positivt. jag hoppas jag känner mig bättre med hjälp av dom och samtal. hoppas jag hittar nån styrka och kärlek till mig själv. det behövs.



får se hur detta utvecklas.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Yes yes yes.... vad jag har saknat din blogg. Puss älaksr dig.

2009-06-06 @ 12:30:54
Postat av: Åza

Livet är en kamp! Puss

2009-06-08 @ 14:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback