att drömma om björnar.....



Jag drömde en läskig dröm inatt...
Jag vet inte varför mitt undermedvetna berättar sånna saker för mig.  Jag känner mig väldigt illa till mods av denna dröm.

Jag drömde att jag och en kompis var ute och gick och plötsligt så kom det en glassbil som var mer som en husvagn och stannade vid oss....det visade sig att i glassbilen satt en kille jag har tyckt om väldigt mycket..
Han sa att jag skulle hoppa in för att vi skulle prata om massa saker. 
Jag hoppade in och berättade hur jag kände mig....Att jag var kär i honom och ville vara med honom. I drömmen var jag singel och var så käääär i honom. så som det var förut...
han sa inget om vad han tyckte om mig men vi pratade om oss.... och medans vi satt där och pratade så var det något med honom som gjorde mig upphetsad...jag ville ha honom på en gång, igen och igen och igen.....
Och så blev det.... enligt drömen så var det de bästa sexet jag någonsin hade haft. det var underbart!!!!
Men i drömen hade han liksom i verkligheten en familj....han ville inte lämna dom, men han ville vara med mig...

Jag vaknade....drömmen gjorde mig mer illa än än gott...Vafan är det för fel på mitt undermedvetna.. Släpp sånna saker,,, Pallar inte mer...
Jag gillade honom...han gillade inte mig....Jag har världens finaste kille och är lycklig så det finns inget att drömma om!

fuck it!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller med dig, ditt undermedvetna spelar dig ett spratt, din kille är säkert bäst, o dessutom allt med björnar är äckligt, så erase and move on....

2009-01-28 @ 14:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback