Stresskäke?? :)


Jag har på senaste tiden lagt märke till att jag biter ihop med tänderna och pressar ihop mina käkar hårt, Jättehårt.
Jag kan vakna på natten av att käken gör ont för att jag har bitit ihop så hårt...och när jag sitter o ser på tv kan jag komma på att jag gör samma sak....Jag undrade varför det kommer sig...så jag googlade..

Seek and U will find...

Allt fler svenskar lider av värk och smärta i käkarna. Mycket tyder på att det är stress som gör att vi pressar ihop käkarna och gnisslar tänder. Så mycket som var femte svensk uppges lida av återkommande problem med käkarna. Men det finns hjälp att få. En bettskena och käkgympa kan lindra besvären för den som har ont.


Inte så oväntat...JAG ÄR STRESSAD. min kropp hittar på massa olika grejer för att försöka tala om för mig att jag ska ta det lite lugnare. Men jag vill inte lyssna!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Så snygg tatuering! Tycker att Amor vincit omnia låter så fint, och det betyder ju något fint med.

Postat av: Osccar

jävlar var snygg tatto!

2009-01-14 @ 18:49:41
Postat av: Osccar

så jävla snygg tatto!

2009-01-14 @ 18:49:57
URL: http://theosccar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback