Stekarn vill ha den klämd

Jag hade en låtsasBrat på cafet imorse.Han visste inte riktigt vad han ville ha...eller jo...
Tänk dig att låtsasBraten låter som stekarn i fredag hela veckan

LåtsasBrat
... Har ni Varma mackor eller bara ciabatta?
Jag... Vi grillar ciabattan om du vill det??
LåtsasBrat... *låter osäker* Ehhh nejeeee, men jag ville ha en sån där varm
Jag... Men hur menar du, varm??
LåtsasBrat... Jag vill ha den sådär klämd *pressar handflatorna mot varandra*
Jag... Men det är det som händer om man grillar smörgåsen.
LåtsasBrat... Klämd?
Jag... Ja, precis.
LåtsasBrat... men då tar jag en ciabatta som är klämd
Jag... Grillad....

Kärt barn har många namn...grillad, varm, klämd..samma sak! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback