Men det är ju såhär jag gör!

Jag o Gache pratade lite om...vet inte om vad riktigt men vi kom in på hur jag äter bulle. (eller annat)
Jag äter bara några tuggor och sedan slänger jag resten...
Gache tyckte då att det kanske var lite slöseri med bullar och mackor. Men så ser jag det inte. Jag menar det är så jag äter en bulle. Jag kunde ju ha ätit upp hela men nu gjorde jag inte det. För mig var de där tuggorna lixom en bulle.

jag tar ut mitten av bullen för den är godast....


Så kastar jag den andra (eller delar med papperskorgen om man vill se det så)



Sen är det bara att börja smaska!





Samma sak med smörgåsar.... Man tar bort toppen, alla grönsaker och äter bara några tuggor på brödet med osten =) Muuuums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback