Jag skäms över oss!


Jag befinner mig i sverige. Och här är det som om det inte pågår nått illa i världen.
Jag behöver inte låtsas om att det är krig, jag kan bara stänga av tvn de 5 minutrerna som de pratas om Gaza på tvn.

Jag ska gå till jobbet.
Jag tycker synd om mig för att det är så kallt
Jag dricker mitt vanliga morgon kaffe
Alla andra i min omgivning gör exakt likadant

det finns andra som har det värre....
Jag tycker synd om dom, det gör jag!  men frågan är bara hur mycket?
Jag tycker synd en liten stund, sen kommer jag på att det finns något viktigare att tycka är jobbigt. till exempel att jag inte är ledig idag eller att mjölken snart är slut.
Och jag är ju inte den enda som håller på sådär...neeej neeej, det finns fler som mig.
DET ÄR ÄCKLIGT ATT VI SKA KUNNA OROA OSS OM SMÅSAKER när det är krig i världen.
Äckligt.

Kommentarer
Postat av: Tamy

på tal om nåt helt annat, dylan, är inte det ett väldigt fint namn?? när det väl blir dags kommer deet vara svårt att välja namn, lägg till sidney, navid, liam o alla andra namn vi snackat om, ändå lösningen tror jag blir att vi får fem söner o en dotter.....

2009-01-06 @ 08:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback