Israel vs palestina...


Jag tänker inte gå in på kriget...det är väl egentligen självklart(enligt mig) att jag tycker att Israel är helt ute o virrar. Det dom gör är inte mänskligt.!!!!!!


Men....En grej jag tycker är onödigt och löjligt är en grej jag såg på Debatt igår.
Palestinerna som var där för att tala om detta kunde inte ens titta på Judarna som var där.
Det var en kvinna som skulle berätta om sin vistelse i palestina. Hon satt bredvi en Jude(han bodde i sverige) men hon vägrade att titta på honom. Jan frågade om hon inte kunde ta o titta på honom när hon pratade med honom men hon vägrade. samma sak med en annan tjej..Hon vägrade!!!


Jag förstår hur dom måste känna sig, eller nej, jag kan inte förså. men jag kan tänka mig.
Men de Judar som satt bredvid dom i studion har egentligen ingenting med Kriget att göra.

Hur ska de kunna lösa sig om de inte ens kan titta på varandra!?!?!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback