Fittkött......


Tamy tycker min nya design på bloggen är lite vågad... hehe. Han tycker den e lite slampig. det tycker jag är en väldig överdrift! såhär lät det idag när jag visade honom....

Jag. Vad tycker du? fin va!?!
Tamy. Men ta bort de där kortet (syftar på troskortet)
Jag. men är det inte fint?
Tamy. men man ser ju din blygdläpp.
Jag. Nehe, vart? vet du ens vad det är om du tycker att det syns?
Tamy. Neeeej men asså inte blygdläpp men ditt fittkött....


Jag gillar dessa egenkomponerade ord.

Kommentarer
Postat av: Åza

JAg tycker iaf att den är underbar. Lika underbar som duuuuu...

2009-01-13 @ 18:30:10
Postat av: Tove

det e fin design.

Postat av: natha

hahahah :) men jag hoppas du gillar den betydligt mer än vad tamy gör ;). Är det något du skulle vilja ändra på? Kram

2009-01-13 @ 19:04:44
URL: http://natlin.blogg.se/
Postat av: mikkis

ohh gasa i love din nya design :D !!! jaaaatteeee fin!

jag vill ocksa ha sa fin hur gor man ? :)

2009-01-14 @ 04:49:06
URL: http://tindraa8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback