SYSTERYSTER

Nu ska jag bli lite sentimental...

Det finns en människa som jag litar på till 100%. En människa som jag vet verkligen vill mig väl, utan några själviska inslag. .....MIN SYSTER!!!
Min syster har alltid varit någon jag ser upp till, ända sen jag var 5 år och ville hänga med henne och hennes kompisar ut och hänga. Då var det verkligen inte ömsesidigt, men det hoppas jag att det är nu.
Min syster är mer än en syster, hon är min bästa vän...någon man kan prata med, skratta med, be om råd...till o med skälla och bråka lite med.
Jag älskar henne med hela mitt hjärta. Utan DIG, Madeleine så vet jag inte hur jag skulle andas,...Jag kan absolut inte leva utan dig. då är en av de viktigaste i mitt liv

JAG ÄLSKAR DIG!!!

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Jag tror inte att du förstår hur glad jag blir. Du är mitt allt du med ska du veta... visst är det ömsesidigt idag. ABSOLUT, finns ingen hellre än du som jag mer än gärna hänger med. Visst tyckte jag att du var lite pain in the as när vi var små... speciellt när du dök upp me din tofs mitt på huvudet, gummistövlar och täckjacka utanför mitt klassrumm och skricker. MAAAAADDDDDDEEEEEEEEEEE... jag har nog aldrig skämts så mycket i hela mitt liv, men idag skulle jag mer än gärna göra om det. Jag skulle springa fram och omfamna dig. För du är ju mitt allt. Puss jag älskar dig.

2009-02-02 @ 19:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback