nu ska mina känslor ut och aldrig ska de kännas igen!!!!

Jag tänkte spy ut de sista om en människa som har satt sina spår....hur han gjorde det vet jag inte. men men
De flesta jag känner är inte lika känslosamma som mig, i alla fall så visar dom det inte på det sätt jag gör. Men jag har lärt mig att man inte ska hålla inne känslor. dom samlas ihop och svider i magen, bränner i hjärtat och snurrar i hjärnan. Jag är en tänkare så jag måste få ut mina känslor och tankar innan jag kan gå vidare, det är vad jag ska göra nu. kunde ha gjort det med vanligt papper och penna...men, nej. jag skäms inte för mina känslor...lite kanske...inför mina vänner. men ingen annan!

so here it goes.. 

Det var längesen nu, längesen du och jag... vi gjorde egentligen inte mycket. Det är det märkliga..hur jag kan fatta tycke för någon jag knappt känner. Eller så är det så att jag känner dig. jag tror faktiskt jag gör det fast vi inte träffats många gånger.
Du... det var något med dig som fick mig att fastna. det var dina ögon och det var ditt märkliga sätt. liksom mig har du ett väldigt konstigt sätt att vara. det är fint!
Jag tyckte om dig från första stund. verkligen. Jag gillade dig! 
Men mina känslor spelade aldrig någon roll, det visste jag. Jag visste att det aldrig skulle bli du och jag, jag visste att du aldrig gillade mig. så det är helt och hållet mitt fel. det är idiotiskt att träffa nån man gillar som inte gillar en tillbaka.
Du hade ditt nonchalanta beteende men trots det så kom jag tillbaka för mer. kanske är det för att jag gillar den smärtan att vara med nån som inte bryr sig, kanske är det för att jag ville att du skulle bry dig.
Jag vet att det egentligen ligger helt och håller på mig. som sagt, jag visste att du inte ville nått seriöst med mig, så jag är inte sur eller ledsen över det. Jag är ledsen över ditt beteende.
Jag är upprörd över att du tycker att jag inte är värd din respekt. Jag är upprörd över att du (ja du oxå) har svårt att säga hej eller liknande. Jag menar vafan... du har knullat mig men oj va läskigt att säga hej...eller?   Jag förstår inte hur det går ihop. alla andra knull kan man säga hej till men inte Annica? Vad är det just med mig?
Du spottar på mig och jag bara ler och ber om mer. precis så är det. du är en äcklig människa!
Jag är arg över att jag fortfarande tänker på dig. mina tankar om dig är som ett stort hån. Jag känner en blandning av hat och...inte kärlek..nej..aldrig..men en känsla för dig. kanske som man känner för sin första crush
Jag skulle aldrig vilja vara med dig. aldrig. Men jag kommer nog aldrig att glömma dig helt. DU kommer alltid att vara (ditt namn) för mig. på gott och ont.
kommer inte glömma dig, men jag kommer inte tillåta mig själv en enda till tanke på dig. Over U så klart så varöfr?



 

tror inte jag kommer att lägga upp den här...det är patetiskt. som sagt, inget gott kan komma av att lägga upp denna text. jag kommer bli dumförklarad.
eh. det är mina känslor. mitt känsloutbrott för att reda ut oredan inne i mig. allt måste ut. detta var det lättaste...det finns mycket mer. det kommer sen....om nått år kanske =) man vet aldrig.

nu läggs det upp.

Kommentarer
Postat av: En annan som känner...

Det där kunde ha varit min text. Det var lite läskigt faktiskt. Man har knullat men från den dagen se han inte ens på mig. Från att ha varit flörtig till att inte ens hejja.

Gör som du... ler och försöker se ut som om jag inte bryr mig... men han bryr sig inte om mig. Har inget intresse av att umgås med mig.

Känns helt ... fel. I min värld har man haft nåt som intimt tillsammans blir man inte bara sådär kall från ena dagen till andra.

Vill ha honom men samtidigt blir jag så arg av hans kyla. hatar honom, men så snart jag ser honom får jag hjärtklappning och blir alldeles lycklig tills jag inser att han inte heller DENNE gång vill titta på mig.

Ush... tänkar på honom VARJE dag. Jag lovar.. VARJE dag.

Varför kan jag inte sluta??

Jag mår ju bara dåligt... blir lessen...

2009-02-19 @ 15:36:27
Postat av: jessica

jag tycker inte alls att de var dumt skrivet,känner verkligen igen dina känslor & tankar där


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback