Min kropp är bara min kropp....mitt hjärta är väl ditt nu?



Om jag hade varit lite lite starkare, lite lite smartare, lite lite snabbare, lite lite mer självisk så skulle det aldrig ha hänt.
Man gör sina val och ibland blir det bra och iböand blir det väldigt dåligt. detta var ett fal där det blev dåligt.
Men de var då, nu är nu....det är bara att lägga sånna saker bakom sig,även om det fortfarande känns som om det var igår. Om jag vill kan jag spela upp hela händelseförloppet i mitt huvud. varenda ord, varenda rörelse....Jag vill inte men ibland spelas det i mitt huvud...det är det jobbigaste. att det fortfarande finns kvar. Det ligger där som ett hån, det ligger där o skrattar åt mig varenda gång det spelas upp....Jag tror den till och med tänker. Det här ska du ha,Annica. det är är rätt åt dig!Är man dum i huvudet så förtjänar man sånt här!!
igår gick den på repeat, om och om igen...


som sagt. det var då. Jag har ingenting med det att göra längre. jag har gått vidare.
men ändå har det påverkat mina relationer till folk, mitt sätt att vara.
Jag vet att man inte ska lita på de man gillar. jag vet att alla människor någon gång sviker en.
åh va deprimerande det låter, men det är sant,  men jag är glad i alla fall....



snart är våren kommen! =))
jag förväntar mig glass och vin i mängder....

Kommentarer
Postat av: Junitjej [Vinn ett tandsmycke!]

Jag har en frågestund på min blogg just nu. Hoppas du vill ställa en fråga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback