konsten att killa killar!!!!

Att göra bort sig...Jag har gjort bor mig en massa. men vissa grejer är roligare än andra och vissa är bara för pinsamma att berätta.

Jag kommer ihåg en gång när jag och Gache var i  solna C och trodde vi såg en kille från klassen på biblioteker. Egentligen borde vi inte ens kunna ha trott att det var han för han har nog aldrig satt sin fot på ett bibliotek.
 Hur som helst så ville vi leka lite med honom..vi försökte hitta på nått som verkade kul och tillslut kom vi fram till att jag skulle smyga bakom honom och killa han i nacken och sen typ skratta lite lagom när han tittade bakåt.
Han satt precis vid ett fönster så Gache skulle stå utanför och titta på....
så där smyger jag in i biblioteket och upp bakom honom...jag killar han i nacken, precis som planerat och han tittar upp, precis som planerat....men det var inte han!!!! inte planerat!!!!!
Jag visste inte vad jag skulle göra...jag sa något dumt i stil med "oj,det var inte du" och sedan sprang jag ut...
herregud vad trodde han om mig egetligen....Jag måste ju ha framstått som nått psyko som springer o smyger upp på killar och killar dom i nacken....

det enda som stör mig är att Gache måste ha insett innan mig att det inte var han för hon såg ju honomn framifrån...men inte fick jag någon hjälp av henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback