Kasta sten i glashus



Att predika för en människa när man sedan gör saker som inte är bättre själv är sån jävla störd dubbelmoral. Då är det bättre att man bara lägger ner sina åsikter eller i alla fall hålla dom för sig själv.

Stör mig bara att människor gillar att klaga på andra innan som har insett en del saker om dom själva.


jAJA...hur som helst.
Jag mår bättre nu.....Jag har mina dagar då jag är ledsen och nästan alla mina dagar är fyllda med bitterhet och lite ilska..MEN JAG MÅR BÄTTRE än i sommras...i sommras var jag helt fel. Jag visste inte alls vad jag höll på med. jag var bra trött och uttråkad på allt.... det är skönt att säga att det är bättre

Jag har insett mina problem och insett att dom inte kommer lösas över en dag och inte genom orationella handlingar.
saker jag trodde att jag ville eller inte ville var bara en del av mitt sätt att hantera mina känslor...men jag jobbar på att bli bättre....och det funkar. Även om jag är en riktig bitterfitta fortfarande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback