kan någon slå mig hårt i huvudet!?!?



Ibland glömmer jag saker jag måste komma ihåg.
Men sen finns det de där sakerna jag vill ska ut ur mitt huvud!!!
Dom försvinner inte, jag försöker med allt men det går inte.
jag tänker på dig....jag tänker på allt jag inte ska tänka på.
vill jag inte glömma? eller är det bara så att jag inte kan?
ibland så tror jag att jag vill pina mig själv med tankarna...vet inte!


kanske är det ags att farbror doktorn lär mig hur man lägger saker och ting bakom sig.
detta funkar inte längre.



en annan sak.... Jag ska hålla tummarna, skänka positiv energi till Mikaela i Thailand imorgon. imorgon händer det. jag är nervös. jag vill egentligen inte..Tycker att det inte behövs. men hon vill.då vill väl jag med. =)  Jag är ju en sån som stöttar i vått o torrt....Vad hon än gör så stöttar jag henne, även om jag inte alltid tycker som henne så finns jag där. det ska hon veta! vad hon än gör så finns jag där. Jag finns där och skrattar med dig när allt är fint. jag är där och håller dig i handen när allt är dåligt. jag är där.....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback