Jag ska skriva om otrohet i varje inlägg!!!!!!!!



Det finns en kvinna som har en blogg som enbart handlar om att hennes man har varit otrogen. Jag förstår inte det!
Jag förstår att hon är sårad och allt sånt där, jag förstår att det är svårt att gå vidare. men hon valde att stanna med honom och då måste väl hon i alla fall låta det vara. Hon kan inte sitta och tänka på det hela tidne och blogga om det. Då kommer hon aldrig kunna förlåta honom eller gå vidare....då är deras förhållande dömt att misslyckas. Jag menar allt hon ser eller hör kopplar hon till otroheten.... "Jag såg en blomma idag, det var samma blomma som var på lakanet när han var otrogen" typ sånna saker....

Jag har oxå svårt att glömma saker och jag tjatar om samma sak om och om igen...Jag menar jag har nämt personer jag har haft känslor för i bloggen och jag har skrivit om saker från förr. men någon gräns har jag i alla fall.och jag skriver inte om samma sak i varje inlägg.
bearbeta smärta och saker genom att skriva av sig är ju bara bra....men inte just på hennes sätt.

det verkar som om han alltid ligger i underläge i deras förhållande, det är som om hon alltid har en hållhake på honom. Vill han inte göra si eller så kan hon bara säga att han måste för att han har vart otrogen. Hon verkar oxå lägga stor skuld på kvinnan han var otrogen med....helt fel!
Jag tycker att all skuld ligger på den som är otrogen, "den andra kvinnan/mannen" gör egentligen inget fel, eller vad tycker ni? det är i alla fall så jag ser på det.det är ju den i förhållandet som har skyldigheten mot sin partner och ingen annan!

Kommentarer
Postat av: Panilla

Halloj! Ankan; Maddes lille yster.. :) har fått din adrblogg från fejan... Kan säga, fyfan du har ju vuxit upp som satan, inte lilltjejan som ville leka med oss hehe om man kan säga så? ;D, du utrycker dig väldigt bra.. Gillar den här bloggen :P Den kommer ja att följa om det är okey?! :D Läst de mesta ja kunnat.. Ledsen att ni haft det jobbigt som unga.. Inget jag märkte då; men Leffe o Lotta e dom föräldrarna som va hur underbara som helst mog mig... Men de verkar ju som om det har gått jätte bra ändå för er ändå :P eller nej, de har gått bra för er alla. Cafe ägare å så, inte alla som har stake att start eget :D Och alla dina syskon... Ni e fan bäst, med tanke på hur du upplevt din barndom... Ville bara skriva lite till dig.. Typ bara säga; you go girl.. :D

Kram Panilla... ( Om du kommer ihåg mig :D )

2009-02-15 @ 06:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback