dröma om killar igen!!!

Mina drömmar får folka att undra vad det är för fel på mig. men jag kan inte ljuga, Jag har drömt om en kille igen....

Jag drömde att jag älskade dig, jag drömde att du älskade mig, Jag drömde att vi var tillsammans, bodde tillsammans och gjorde det mesta tillsammans, jag drömde att du gjorde allt för mig, jag drömde att jag gjorde allt för dig. Jag var så lycklig med dig, du var lycklig med mig....inget kunde ha varit bättre. Jag njöt av varje sekund i min dröm....



och så vaknade jag...såg tamy bredvid mig och insåg att allt jag hade drömt om var sant...Tamy är den enda för mig och jag älskar allt med honom, det bra och dåliga.




Hahaha trodde ni inte skulle stå va ? :P haaahaahaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback