Sometimes I trip on how happy we are......!?!? =)

Det finns en liten kille, en kille som är väldigt speciell i mina ögon. Den lilla killen gör allt för att förgylla min dag, han är så fin.  Killen kallas för Tamy.... och med risk för att låta töntig ska jag säga att han är hela min värld. =))
Tamy och jag för alltid tror jag nog.

Med risk för att låta ännu mer töntig så......Hmm.




so I put this on my life
Nobody or nothing will ever come between us
And I promise I'll give my life
and all of my trust cuz you are my boyfriend
Put this on my life
The air that I breathe in, all that I believe in
I promise I'll give my life
and all of my trust cuz you are my boyfriend


Som sagt lite lite cooornyy men jag gillar den biten...tänker på tamy... :P hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback