mat

Hmm....ska till läkaren på tosdag. Känns jättejobbigt. Jag ska dit för att kolla resultatet av mina blodprover.
Tamy har ringt till läkaren och sagt att jag har problem med mat. dom har satt det som en ÄTSTORNING..... visst jag har probölem med mat men ätstörning är att ta i. !?!?!
Jag hatar mat, jag har intlat mig att jag inte gillar mat, har intalat mig det så länge nu att jag verkligen inte gillar mat längre.

nu ska jag säga som det är.
JAG HATAR MAT, JAG ÄR LIVRÄDD FÖR ATT BLI TJOCK, JAG VILL INTE ÄTA MAT FÖR ATT MAN BLIR TJOCK, JAG ÄTER GODIS OCH CHIPS ISTÄLLET FAST JAG VET ATT DET ÄR SÄMRE MEN DE KÄNNS BÄTTRE ATT INTE ÄTA MAT.
JAG KOMMER INTE ENS IHÅG SIST JAG ÅT EN MIDDAG ELLER LUNCH...FÖÖÖR LÄNGE SEN. UH
jag är livrädd över att jag ska få hjälp med detta för jag vill inte bli fisk ännu....jag vill inte äta mat jag vill inte ha mat. uhh



aaa så var det med det. känns piss!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Du måste ta tag i det snabbare än du själv anar. Jag tycker att det är bra att Tamy ringde till dom, och du vet att tar du inte tag i detta nu så kommer jag att se till att du får hjälp. Och du vet att jag gör det.

2009-04-05 @ 21:09:27
Postat av: Lillis

Om du inte är sjuk, då kommer ju dina värden va bra?



Är du sjuk kan det vara snällt mot dig själv att försöka bli frisk med hjälp?



/en som älskar livet utan ana mer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback