KÄRLEK

Jag kanske inte säger tillräckligt ofta hur mycket ni betyder för mig.
Ni är en grupp människor som får mitt liv att fortsätta....

Min kära kära kära Syster. Jag känner att det har blivit lite spänt mellan oss på sista tiden. hur det komemr sig vet jag inte.Men jag vill att du ska veta att du är allt för mig. Jag älskar dig och uppskattar allt du gör för mig. PUSS

Min Irene och min Mikaela... helt underbara. Ni förstår mig, ni känner mitt allra innersta och ni har tålamod med mig. Tack för att ni finns.

Min Mamma.... Jag älskar dig och du kommer alltid vara den bästa i mit liv. jag kommer alltid ha stunder då jag vill krypa upp i din famn och hära att allt kommer lösa sig.


Tamys Mamma... Vi spenderar våra dagar tillsammans och jag älskar henne som en extra mamma. Kloka ord och roliga skämt är vad man får av henne...Man dostet daram (tror de e rätt)


Tamy... MIN FRAMTID, allt jag behöver för att andas. du och jag för alltid.


JAG ÄLSKA ER

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Nej det är inte spänt mellan oss. Jag har bara haft sjukt mycket att göra på jobbet. Jag är bara så trött när jag väl är hemma, därför kanske lite kort i tel. Men det börjar nog lugna ner sig, folk ska bara få klaga av sig lite mer om sina räntor, anställdas bonusar osv... sen är allt bra igen. Du är mitt allt och det vet du om. Jag älskar dig din lilla skrutt. Det är ju du och jag.. Systrarna Rosenblom. Puss puss

2009-04-28 @ 19:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback