bara lite skit


Åh så fint väder det är idag. Mamma är hos min syster i helgen så jag ska hem dit och hälsa på, var ett tag sen sist.
det är underligt men jag känner humörskillnad såfort det blir fint väder. jag har lättsmheten och skrattet nära till hands då.
Igår träffade jg Gache, drack lite vin och pratade lite skit. trevligt. MEN JAG HAR FORTFARANDE DIN FÖDELSEDAGSPRESENT HEMMA, oinslagen till och med....=( förlåt.

Jag blir så ledsen när hon är på sitt dåligt humör. Jag vill inte att hon ska känna sig som hon gör.
Jag säger som Nina i cardigns

oh I wish my arms were wider
I wish that I could hide you
so you could rest and repair

Tror inte att du förstår hur mycket DU betyder för mig. Jag älskar dig!!! Du är som en andra syster för mig. Och när du är ledsen är jag ledsen, när du tycker synd om dig, tycker jag synd om dig ;)
Och du vet att du kan prata om allt med mig.  För det känner jag att jag kan med dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback