Vart tog Mikkis vägen???



Mikaela åker snart.Det gör mig illa till mods. Först tänkte jag att de kommer går bra, jag kommer inte tycka det är så jobbigt, Jag klarade mig bra när hon flyttade till Norge. Men jag har tänkt om!!!
Jag vill inte att Mikaela ska åka, nej nej nej. Jag vill att Mikaela ska vara hemma. Jag vill att Mikaela ska vara med mig mig mig heeeeela tiden.Nästan i alla fall!!!
Jag kommer sakna dig mycket.
Hmm, men jag förstår dig. du behöver verkligen göra denna resa, du behöver komma bort lite. Men kanske kan du bara åka till Rissne o bo i min garderob eller nått??? :P


Är lite orolig för hur de ska gå för er där borta.Inte för att NI inte klarar er, men man vet aldrig vad som kan hända. Ni kanske stöter på nån läskig typ, bryter ett ben, blir jättesjuka eller nått...USCH JAG E NERVÖS!!!!!
Var hemma för mamma Annicas skull!!!!!





Gache, Det känns bättre idag. kanske behövdes ett tag att cool off men nu är det precis som innan igen, du vet som då när jag var så duktig ;)
Kanske måste vi diskutera våra problem,som är så tydliga, med varandra på Tisdag eller nått?
Jag menar, som du just sa, jag kan ju inte prata med nån som vet saker om psykologi. Då skulle jag ju bli inlåst....



Kommentarer
Postat av: åsalin

åhh Gåsa! jag kommer flytta in i din garderob så fort jag kommer hem :D å vi ska ha kontakt ofta ofta ofta!!! love u


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback