breathe again....



Redan fredag igen, dagarna och veckorna bara rusar förbi. Usch va fort det går!
Det är redan höst, jag är redan 24, snart åker Mikaela,snart är det jul, jag har redan tröttnat.....JAG VILL HA EN BEBIS!!!

Jag gjorde inget speciellt igår...Var bara på bio med tamy, det räcker för mig, Haha vi gick på bio i råsunda och det var bara jag tamy och tre människor till under hela bion. =))
Jag är inte en sån som måååste måååste göra nått på min fodelsedag.Jag var verkligen jättetrött o hade inte nån lust med nått...så bio passade bra!


vill egentligen "skriva av mig".....men jag orkar inte. mm...har så mycket tankar som behver komma ut. ahhh... nån annan gång


dagens låt......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback