like a fat kid love cake.....


Mmm...nu e min helvetesdag (som inte var en helvetesdag trots allt) närmat sig sitt slut. Allt gick bra. Beställningen på smörgåsarna gick galant och matbeställningen likaså.

Efter jobbet fick jag o milo finfint besök på vår promenix....=)) Va ett tag sen jag träffade Gache så de va jätte jätte jätte jätte kul :P vi gick från rissne till solna, lekte i hundgården, och sedan solna till rissne. En bra promenad!!


jag har ätit på tok för mycket och dåligt den senaste tiden....så nu måste jag börja skärpa mig!!
men då blir det tvärtemot istället (Kan jag inte köra på mellanting?!?!) idag har jag ätit.....en yoghurt. hmm...druckit kaffe o te. uhhh....vill inte. vill vara normal!!!!!!!!!!!!!!!!!





Jag älskar dig dig dig dig dig dig dig dig dig....

Mmmm DU ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback