u make me sick


Är hemma, det e så kallt så jag kokar en kopp te. ska lägga mig i soffan o läsa lite (fick 3 nya böcker av Gache i födelsedagspresent) Jag börjar med Bitterfittan.
tror att jag kan relatera. =)) mmm lite löjligt egentligen att jag känner igen mig i allt. pfffttt
Känner mig lite som hon..... 
 jag gillar en bit i boken.hon förklarar då vad en annan bok förklarar om ett knapptlös knull.
Det knapplösa knullet - det skuldfria, rena mötet, ett knull fritt från all ånger och historia, fritt från all maktkamp.
finns det nått sånt?!?
eller....aaa...min tanke är att det finns sånna!!!!

min hund driver mig till vansinne. Jag hatar honom. han låter mig inte få en lugn stund!!!!! Han skäller o gnäller o skäller o gnäller. lägg av!!!


Det var aldrig meningen att det skulle vara. det var inte så det skulle bli!
mm, jag förstår det nu. om det är bra eller dåligt vet jag inte.
vad tror du?

fick vin o ett ljus av Gache oxå...vinet ska jag spara...kanske ska jag tända ljuset.....Nej, vill inte förstöra den. den är så fin!

Kommentarer
Postat av: åsalin

Gåååsaaaa du måste bloggaaaa mer mer mer :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback