Så ligger det till era jävlar!

Jag har inte tid för det viktigaste i mitt liv....Männiksorna som jag tycker om.

Jag hinner inte hälsa på mamma som jag vill, vilket egentligen inte är ett problem just nu för sjukhuset proppar henne så full med morfin att hon knappt vet att jag är där nör jag är där.
Jag hinner inte träffa Gache så som jag vill. Känns jättetråkigt. Nu när vi äntligen blev tillsammans igen så vill jag inte att vi ska glida ifrån varandra pga min bristande tid. Inte ok!!!
Mikaela.. Hon hinner inte träffa mig heller så där e de ok. :P men det värsta är att hon åker bort på lördag. Så då ses vi inte på över ett halvår. =(( SKITJOBBIGT.
Jag känner mig som en bebis vars mamma ska lämna en på dagis eller nått.Jag vill inte vill inte vill inte.
Snart kommer jag börja skrika, slåss, lägga mig på golvet och sprattla, gråta, snora och rycka mig i håret. För det är väl så barn gör? (förresten tack för låten på bloggen...hihi...vi tänker på samma sak när vi hör den kan jag tänka mig)


Jag har tänkt på en sak.
Jag tror att jag ser ut som en polack eller ryss i mitt nya hår.
Inte för att det är något dåligt. eller bra. Jag bara ville få ut min synpunkt.


så var det med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback