no meat, please!


Mamma är vaken och det börjar bli bättre. SKÖNT!!!!!  Nu kan man börja lugna ned sig lite. Tänker på min syster som ska sova där på sjukhuset ikväll igen. Hmm...Jag vill inte, jag blir bara mer nervös av att vara där. och hon är precis tvärrtom hon vill vara där annars blir hon nervös.
 
jusste...Tamy har sagt att han ska bli vegeterian.Imorgon! Jag vet inte vad jag ska tro. Jag vet knappt om jag tror att han verkligen ska försöka och om han nu försöker så tror jag att han kommer att misslyckas.
Men jag ska verkligen hjälpa och stötta honom. Jag skulle bli RIKTIGT NÖJD om han blev vegeterian.
bäst vore det ju om han blev VEGAN!!!!  

V
i har fått massa beställningar på cafet. Jättekul att man märker att det kommer igång. för ett tag sen var de ju 60 smörgåsar. Imorgon är det 20 smörgåsar.iofs är de ju inte så många men de e en del. Och i helgen är det catering på luncher. SKITSKOOOJ!!!! ;) ;)



nu ere snart Top model.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback