Jag ska måla hela världen lilla mamma...




Hmm....Känns helt sjukt att jag är hemma och ska gå till jobbet. Jag vet inte ens med all säkerhet att mamma kommer att klara sig. Jag känner mig rutten.
Jag vill vara med min syster, finnas där för henne. Men Man får inte allt man vill här i världen. Jag måste vara på jobbet och gå ut med hunden.visserligen stängde vi cafet efter lunch igår...men i alla fall.

Det känns nästan som om mamma är supermamman eller nått. Så mycket hon har klarat!!! Hon har klarat en stroke och innan stroken några andra operationer......och nu det här!!!!
Om hon inte vaknar vet jag inte vad jag gör. chansen att hon inte vaknar kanske är liten? vad vet jag, dom säger inte någonting. men jag tycker det är underligt att dom håller henne nedsövd, de tyder väl på nåt fel.!!!??!!??

Jag har många bittra minnen med min mamma...men när något sånthär händer så försvinner dom och kvar finns bara den otroligt starka kärleken jag känner.


Jag gör vad som helst för att detta ska gå bra!!!


Min o mammas låt..... ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback