Jag borde klä in mig i wellpapp


imorgon fyller jag år. Jag e ju så pass gammal nu så att jag inte känner någonting infor det. Eller lite ångest. Inte för att jag blir ett år äldre, för det kvittar när man e så pass ung alla fall, men för att det har gått ett år utan att jag har gjort nått speciellt. eller....Alltså, kännt nått speciellt. Allt har gått så fort. Har ingen lust att fylla år. Har ingen lust med nått.

Vad är det som gör att en människa blir kär i en? Hur stor roll spelar tid o rum in ? Kan en människa som blev kär i en annan kanske aldrig ha blivit det om de hade träffats vid ett annat tillfälle eller tvärtom!?!?!
Hur kan tamy gilla mig? Jag e ju så konstig och jobbig som det kan bli.... Vad är det då?

eeaaahhhh skitsamma...


Dagens låt......!!!!
känns som om den e till mig ;))




visst??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback