i'm sleeping with the dead



Jag har haft mycket att göra den sista tiden. Jobbat, jobbat jobbat o jobbat. i förrgår blev tamy sjuk...och jag blev så irriterad på honom, jag tänkte átt han var sååå svag och lat....typ. Jag emnade på att även om han mpdde lite dåligt så kunde han gå till jobbert eller i alla fall gå ut med hunden.
men....det var som om gudarna eller karman (bågonting alla fall) ville straffa mig för igår vaknade jag upp sjuk
jag hade världens huvudvärk och kunde knappt öppna ögonen.
Jag försökte mig på mig vanliga morgon rutin, kokade kaffe och satte på datan...allt medans jag typ småblundade för att jag inte kunde öppna ögonen för de gjorde för ont. Tillslut så gav jag upp och insåg att jag INTE kunde gå till jobbet och dessutom var tamy oxå sjuk så det skulle aldrig gå.
vi somnade om och sov till efetmiddagen......cafet var stängt och jag kännde mig piss för det. ÅNGEST ÅNGEST.
Hmm...vi slappade hela dagen.Jag åt tre mål under dagen: lite vitlöksbrdöd, nudelsoppa o sen åt Vi pizza... Ingen hälsosam mat men i alla fall...hrrmmmm
Idag känns det mycket bättre i huvudet...men nu känns det som om jag kommer bli förskyld. mycket kangjang(eller vad de heter) och massa te med honung för mig idag!!!!!!!!!


Tack till min underbara tamy som tog hand om mig bättre än vad jag tog hand om dig.. =)
vi har haft lite jobbiga tider...hmm...eller jag har betett mig underlig,Vart osäker på mig själv.o allt a som du redan vet.... men nu känns allt massa bättre och jag kunde inte önska mig någon annan bredvid mig. Älskar dig för alltid!!!!
PUSSSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback