if i could i would fuck your mother!!!


Jag är en sådan människa som tröttnar på saker och ting för snabbt.
NU har jag tröttnat igen....Det går upp o ner, så fort de finns nått nytt jag kan hylla mig sysselsatt med är jag nöjd men sen när det börjar kännas för bekant är det inte kul längre. Eller nu är det kanske bristen på saker jag tar mig för.
Jag jobbar, går ut med milo, sover, jobbar, går ut med milo, sover, jobbar går ut med milo, sover... ibland klämer jag in nån kompis här o där men inte alls lika ofta som för bara några veckor sen. VAD HÄNDE VILL JAG VETA!?!?
Börjar få panik o ångest. vill inte vill inte vill inte.
Ska hem till Gache o fira tisdag i alla fall. Skönt! Var ett tag sen vi sågs. ska lämna över vår dagbok.
jo, det är så att vi har en gemensam dagbok som vi turas om o skriva i. =))


Jag har ingen musik....vet inte alls vad jag ska lyssna på. Jag har NÄSTAN tröttnat på alla mina favvolåtar.
Jag har laddat ner allt bra som finns med :
Robyn  ( min favvo är a bum like you)
Säkert
Lykke Li
Madonna
Dido
Dilba
Beyonce

vad mer kan jag lyssna på?!?!

Mitt humör går fortfarande upp o ner....vet inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


PSYCHO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback