hard work or hardly working? ;)

OHH HÖLL PÅ ATT GLÖMMA.....gårdagens bästa.....

Kund- Är det nötter eller soyaprodukter i biffarna?
Jag -  Nej, det är det inte.
Tamy - Men det är NÖTfärs med fetaost i.

HAHAHAHAHAHAAHAHAHAH....inte  för att han trodde att de inehöll nötter, han ville bara klargöra att det var kött i, men det lät kul!!!! =) HAHAHA

Sitter o dricker ett glas vin och väntar tills jag ska gå o möta mikkis. Hmm, känns bra. Fast jag INTE rä nöjd med min klippning. Känns lite udda och lite väl out there för min smak. men men.
Ska dricka mer vin och äta lite kex o ost när mikkis kommer och sen ska vi in till stan och möta tamy o hans kompisar. Hans BRA kompisar ;)

youre always up to no good, your fingers in my cookieyar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback