easy like sundaymorning



Jag har tråkigt. Jag vill göra lite mer med mitt liv, för jag gör inte så mycket.

Jag vet inte om jag lever mitt liv så som jag egentligen vill, du vet sådär inners inne. VAD VILL JAG INNERST INNE?
vet inte om jag vet. Jag vet inte om jag lever exakt som jag vill eller om jag bara nöjer mig för stunden.
Jag kommer få massa frågor av tamy nu. och jag kan redan nu säga att NEJ DET HAR INTE MED DIG ATT GÖRA. Det är jag som än en gång blir rastlös och uttråkad.
Jag är dessutom trött och näst intill likgiltig hela tiden.





det går nog över snart...Måste tänka positivt. de blir bättre, på nått sätt...Mmm


Förresten....Mamma mår bättre. Hon har börjat skälla ut sjuksyrrorna och stöta på läkarna.  Såhär kan det låta.

Mamma -  Vad är du för snygging??
Farbror doktor -  Jag är din läkare
senare.....
Mamma - Såg du va snygg han va!?!
JagJa, han såg bra ut. Vad ung han var!
Mamma - Förstår du nu varför jag trodde att han också var sjuksyrra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback