bättre,,,,,




Jag mår bättre...Undrar varför. inte de att jag inte vill må bra, för det vill jag, men jag undrar hur det kommer sig att jag plötsligt mår bättre!?!?
Visst...Jag e förtfarande lite gråtmild och har aldrig långt till tårar.men i hjärtat känns det bättre.

Men eftersom allt inte kan va perfekt har jag börjat få jätteont i magen. känns som Mikaela beskriver hennes magkatarr. Hmm...skulle ju inte va helt oväntat om jag fick det. Jag äter dåligt och stressar över allt. får se....


Min lilla tamy fyller år idag....GRATTIS!!!!!!
undra om vi ska örka hitta på nått...!?!? om inte så får man ju så konsiga blickar o kommentarer från folk. När jag fyllde år så gjorde vi ingenting(eller jo bio)...o det trivdes jag med men folk runt om undrade varför vi inte gjorde nått och påpekade hur tråkigt o oromantiskt detta var. Skitsamma!!




Go go go go shorty its your birthday :P



btw....hoppas ni förstår ironi!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback