above all



Måndag....Jag tycker att veckorna springer förbi. Jag hinner inte med nått heller...Jobba jobba jobba. well, jag satte mig väl i den situationen själv...nu får jag äta min kalla gröt.!

Min familj kom över till oss igår o "firade" min födelsedag. Jag hade bakat en god tårta och jag fick presenter!!
Jag fick ett presentkort till en säng på ikea av min syster och hennes sambo och av mamma fick jag presentkort på scorette!!  MYSIGT


Det är  något konstigt med mig,,,,massa,,,,men just de här tänkte jag på nu.... Jag har ingen stabilitet i mig själv.
Ena dagen kan jag tro och tycka jättehöga tankar om mig själv för att i nästa bara ligga under marken o gömma mig. Vafan beror de på!?!?!?
eller, det vet jag väl kanske iofs, i alla fall nån anledning,Men de kanske inte stämmer med vad en riktig kurator eller liknande skulle säga.
Att jag mår bättre på de "matfria" dagarna är ju helt klart. Och att jag känner mig som en valross om jag skulle äta en middag.
Att jag stressar upp för minsta lilla och att jag har kommit till den punkt att jag låtsas att alla mina problem inte finns istället för at ta tag i dem.
men jag menar...ingenting kan någonsin vara helt bra. alltid är det nått som är fel. Fick bevis på det nu i helgen!!!!
skit. skit, skit

jo men annars är de suuuuperbra ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback