världsfet


Ibland kan jag drömma om att vara fet. riktigt jävla fet. Och då menar jag inte bara lite äckligt halvfet, nej utan jag menar världens tjockaste eller runt där.
Jag vet det låter konstigt men jag ska berätta hur jag tänker.

Jag har ju min livsångest och mina dagar då jag bara vill gå under jorden. Och just under dessa daar önskar jag att jag var världens fetaste.
För om jag bara är Annica så spelar det ingen roll hur jag än mår för jag har 199+0454 saker att göra under dagarna och jag kan inte komma undan.
men världens fetaste kan inte ens komma upp ur sin säng och kan verkligen inte ens lämna rummet som sängen står i så han kan inte göra någonting.
det enda han kan göra är att äta.....
visst, det kan ju vara ledsamt och jobbigt att vara världens fetaste men KOM IGEN hur mycket problem kan man ha eentligen?!!?!?! jag har ju mer problem....det enda problemet man har är att vara fet och det kan man inte göra nått åt så allt 'r perfekt.....??? ellerhur??


Vilken underbar idee....hämta pizzan, chipsen, läsken och godiset så börjar jag nu!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback