värdelös blogg...


Ska träffa mikaela idag. Vi ska ha going away dinner....Vill inte att du ska åka. vill att du ska stanna hemma. det är bäst så! ok? ok? men då gör vi så...ok!?!
Ska bli trevligt att täffas, visst, men jag ser hellre att du är hemma. =)

Skulle egentligen träffa en annan kompis idag oxå. men eftersom jag inte hinner idag så går det ju inte. Och personen i fråga kör på en slags nu eller aldrig grej och det är jävligt drygt!!  Så nu blev det ju inte NU...får se om det blir aldrig eller senare... Det är ju inte så jättestor förlust om det nu blir aldrig, personen ger mig inte så mycket i alla fall!

Finns inte så många jag tycker om egentligen. Jag har svårt att gilla människor i längre perioder. men det finns ju de där specellt utvalda....=)) hoppas att dom vet vilka dom är :P




jag är sen.!!! men ändå sitter jag här. Underbart!!


Kommentarer
Postat av: Mikkis

åhhh vi hade det så mysigt på våran lilla middag :D

åå oki? oki? hihi söööööt!!

love u gåsa!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback