torn....


Det går ju upp och ner med mig hela tiden och just nu är jag i en UPP PERIOD....eller jag har varit det i typ en dag..hehe...men även det lilla räknas!! jag hoppas bara att det håller i sig.
Innerst inne så tror jag bara att jag lurar mig själv, jag är bra på det!! Jag lurar mig själv att jag har gått vidare och lämnat alla idioter bakom mig. Just nu när jag är inne i den fasen känner jag mig stark och självsäker, det könns som om detta kommer gå bra men egentligen vet jag att alldeles straxt kommer att falla isär....det gör det alltid!

Jag vill kunna vara principfast och hålla vad jag lovar mig själv men jag kan inte. det är för svårt.
Jag vet att jag kommer ge vika såfört jag får chansen...Uh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback