tjockisar är idioter!!!


Jag vet att jag ´har sagt det förr, men jag säger det igen...Tjocka människor är dumma i huvudet.
Och nu menar jag inte mulliga utan över 100 tjocka. SLUTA ÄT!!!
vafan trycker man i sig mat elelr godis som man vet är dåligt för en när man är så tjock. Hur resonerar man med sig själv när man bestämmer sig för att ta den där chokladbiten!?! Jaja jag kan oxå ha svårt att motstå ibland..men om man är så tjock måste man aldrig kunna säga nej. Håll munnen stängd och gå ut o spring.

dessutom tycker jag att et är skrattretande hur dum man kan vara om man låtsas att man dricker pago för att vara nyttig. det är ju bara socker...med en äcklig smak av frukt!!!! ehh vill man lura sig själv så visst.

Jag vet att jag lever på smörgåsar, chips och godis...men jag är i alla fall inte fet och har inga hälsoproblem....förutom att jag inte äter några vitaminer eller järn eller nått så de har lett till ANEMI....hmm....men annars mår jag bra. i alla fall inte fet...

Om jag någonsin skulle bli så tjock att mitt smeknamn skulle sluta på pizzeria så kan ni lika gärna skjuta mig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback