sex är sex och kärlek är nått helt annat!!



Suck, Tamy och jag satt o pratade lite och kom in på förhållanden, otrohet och hur man ser andra och hur andra behandlar andra och allt som är relaterat till det där.... Vi ser verkligen inte saker på samma sätt..

Han tycker som så att om man träffas och har sex så måste det finnas några kärlekskänslor eller i alla fall några "jagtyckerom dig"känslor, men eftersom jag lever i denna värld(och tamy helt klart inte gör det) så vet jag att det kan finnas sex utan känslor. Till och med JAG som har en tendens att falla fort för killar jag typ säger hej till har till och med haft sex med männisor jag inte har känt nått för...men jag vet inte!!!
Och så kom vi in på det hela med otrohet..först och främst att det är fel fel fel fel fel. men också att den personen som är med någon som är otrogen känner mer än den som är otrogen. Att den som är otrogen bara vill ha sex, och den som är med den otrogna är kär eller är inlike med den andra.
Alltså jag är ledsen tamy men av egna erfarenheter så vet jag att detta är helt fel!!!!!! kanske finns det så i vissa fall men inte många...!!!!
Du måste nog ta och inse att sex bara är sex ibland.
som samantha i satc säger "i have had the best sex with people i just can't stand" eller nått liknande



Jag vet inte... Men jag har lärt mig att om man nu gillar en människa så säger man det till den. Jag tycker man ska vara rak på sak. Annars kan man ju förlora nått. Och att säga det utan att få nått svar kan göra ont.men det är väl ändå bättre än att aldrig veta vad som kunde ha hänt???? Jag vet inte.. Jag tycker det.
men sån är jag.
Jag håller inget inne. Visst man kan göra bort sig men vem fan bryr sig!?!?

=))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback