pärlor!

Jag saknar Gache, jag vill lägga pärlplattor!!!! kanske på tisdag?!?
Jag saknar mikaela....vill att hon ska komma hem!

Känns som om jag går runt som en zombie och inte riktigt vet hur jag vill ha nått eller hur jag mår.
Jag kan vara på toppen ena sekunden och sen dala ända ner till botten på en sekund. Varför? Vad hände på den sekunden som inte borda ha hönt egentligen????   Livet kanske
Det finns saker som kan få mig att känna mig bättre för stunden...trodde jag hade hittat en sån sak. men det visade sig att det inte alls var så som jag trodde. =((

Jah tänker mycket på mamma. Jag tycker så synd om henne, vet inte vad jag kan göra. Jag vill att hon ska ha ett bra liv, öven hennes misstag i livet, så förtjänar hon det. Jag älskar mamma!!!!


degens låt....



konstigt att småsaker kan få en att tippa över till bra eller dåligt.... =//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback